Internetový predaj je v súčasnosti veľmi obľúbený a vyhľadávajú ho tínedžeri, mladí do 25 rokov, ale aj ľudia v stredných rokoch. Pohodlnosť je to, čo internetový predaj posúva na popredné priečky. Ak ale máte vlastný e-shop, ale predaj je stále nízky, viete, čo by urobilo z vaše web stránky konkurencieschopnú web stránku?
Pútavý webdesign
Pri tvorbe www stránok a e-shopov by mal rozhodovať predovšetkým webdesign. Ľudia nakupujú očami a akonáhle ich pri otvorení web stránky a e-shopu nezaujme webdesign, stránku zatvárajú a hľadajú niečo iné; niečo, čo ich na prvý pohľad zaujme. AUTODOC
Ak chcete, aby bola web stránka konkurencieschopná, okrem tvorby www stránok sa zamerajte na výber kvalitného tímu grafikov a programátorov, ktorí vám vytvoria kvalitný a v prvom rade pútavý webdesign. Webdesign by mal definovať to, čomu sa venujete a aké produkty a služby predávate. Tvorba webdesignu sa môže zdať byť jednoduchá. Ono to však nie je celkom tak. Web stránka by mala byť informatívna, praktická na používanie, no zároveň by mala byť estetická.
Obsah
Vašu web stránku robí konkurencieschopnú aj kvalitný obsah. Pri jeho tvorbe by ste si mali dávať extra záležať. Ten, kto bude písať úvod, text k jednotlivým produktom, by mal vedieť všetko dopodrobna o vašej firme. Ideálne, keby to bol niekto z vašej firmy. Ak ale takéhoto nikoho nemáte v tíme, najmite si externých copywriterov – majstrov písaného textu. Kvalitný popis produktov, informácie o firme – toto všetko spraví z vášho webu konkurencieschopný web.
Fotky produktov
Na viacerých fórach, ale aj medzi recenziami nájdeme negatívne recenzie týkajúce sa zlých fotografií. Aj keď nie je reálne možné nafotiť produkty také, aké sú pri normálnom svetle, pokúste sa o čo najreálnejšie fotografie produktov, ktoré plánujete predávať cez e-shop. Ak predávate oblečenie, obuv, nezabúdajte okrem zloženia uviesť aj farbu podľa vzorkovníka PANTONE.