O2 má nové paušály, prináša Cashback

O2 prináša novú generáciu O2 Paušálov s funkciou Cashbacku, a Netflixom v cene paušálu.

Operátor predstavil tri nové paušály, ktoré zákazníkom prinášajú viac dát, digitálny obsah, či zľavy vďaka možnosti výkupu telefónov. Od 31. januára 2023 tak zákazníci nájdu v ponuke Bezstarostný, Pohodový a Základný O2 Paušál, ktoré nahradia doterajšie portfólio O2 Smart Paušálov a O2 Dát. Nové portfólio bolo vytvorené v spolupráci so samotnými zákazníkmi, ktorí najviac ovplyvnili podobu novej generácie paušálov. Prvýkrát bude v rámci telekomunikačných služieb na Slovensku poskytnutá zákazníkom služba Cashback, ktorá vracia peniaze za neminuté dáta. Operátor zároveň ohlásil aj obohatenie svojej obsahovej ponuky o jednu z najobľúbenejších streamovacích služieb Netflix. Zákazníci ho budú môcť získať v cene paušálu.

Bezstarostný O2 Paušál za 39€ mesačne je určený pre zákazníkov, ktorí chcú mať výnimočný paušál, ktorý ich zbaví obáv z nadspotreby dát, minút, či správ. Program im prináša neobmedzené dáta, volania a správy a tiež predplatné obľúbených služieb v cene paušálu. Súčasťou je aj funkcia Cashback, ktorú zákazníci poznajú najmä z finančného sektora. Cashback zákazníkovi automaticky vráti 5€ vo faktúre, ak neminie viac ako 15GB dát za mesiac. Samozrejmou súčasťou je aj zľava na zariadenia vo výške 168€. Pohodový O2 Paušál za 29€ mesačne spĺňa nároky väčšiny zákazníkov, ponúka 10GB dát na čokoľvek, neobmedzené volania a správy a predplatné obľúbených služieb v cene paušálu. Súčasťou paušálu je aj zľava na zariadenie vo výške 96€. Základný O2 Paušál za 19€ obsahuje 5GB dát, 100 minút volaní, neobmedzené správy a rovnako aj možnosť získať predplatné na obľúbené služby za zvýhodnené ceny. Zákazníci tiež môžu využiť zľavu na zariadenie vo výške 48€.

Operátor k novým paušálom pridáva jednu z najobľúbenejších streamovacích služieb, Netflix. Zákazníci Bezstarostného a Pohodového O2 Paušálu si tak môžu platformu aktivovať a využívať v cene paušálu. Okrem Netflixu môžu zákazníci získať aj predplatné ďalších obľúbených služieb, tak ako aj doteraz. Svoje predplatené služby si zákazník spravuje v prehľadnej O2 aplikácii. Okrem zľavy na nákup nového telefónu, ktorá je súčasťou nových paušálov, môžu zákazníci získať aj dodatočné zľavy. Zákazník môže po novom v získať poukážku na nákup nového zariadenia výmenou za výkup jedného alebo aj viacerých zariadení. Poukážka za vykúpené zariadenie má platnosť 6 mesiacov a zákazník ju môže využiť na kúpu nového zariadenia či príslušenstva, alebo ju môže niekomu darovať. Poukážku je možné využiť pri nákupe na splátky aj za hotovosť.

Operátor si ďalej pripravil koncept Plus. Hneď v úvode si môžu zákazníci k paušálu pridať jednu z piatich služieb, ďalšie budú čoskoro nasledovať. Vybrať si môžu O2 Paušál Plus službu Maximálna rýchlosť, Turborýchlosť, Dáta nerátam, Datahit alebo Neobmedzené volania. Služba Dáta nerátam poskytuje zákazníkom možnosť za 1€ počas celej hodiny využívať neobmedzene dáta bez míňania tých predplatených, napríklad na stiahnutie filmu, či video-hovor. Služba je dostupná výhradne v aplikácii pre Základný a Pohodový O2 Paušál. Bezstarostný O2 Paušál s neobmedzenými dátami a maximálnou prenosovou rýchlosťou na úrovni 20 Mbps, je možné vylepšiť s balíkom Maximálna rýchlosť. Za 10€ mesačne získa zákazník prenos dát s maximálnou dostupnou rýchlosťou siete.

V prípade, že zákazník Bezstarostného O2 Paušálu nepotrebuje maximálnu dostupnú rýchlosť celý mesiac, no raz za čas potrebuje rýchle dáta na stiahnutie väčších súborov môže využiť službu Turborýchlosť. Za 20 centov zákazníkovi počas celej hodiny umožní balík dátovanie maximálnou dostupnou rýchlosťou. Balík v cene 5€ mesačne bude dostupný pre Základný O2 Paušál. Je vhodný pre zákazníkov, ktorí pretelefonujú viac ako 100 minút mesačne a môžu si tak užívať neobmedzené volania každý mesiac. Vďaka Datahitu získava zákazník bezplatný prenos nespotrebovaných dát. Navyše, keď sa mu dáta minuli, Datahit mu ich automaticky obnoví. V nových paušáloch si môže zákazník navýšiť dáta o 2GB a zaplatí za ne 4€.

V rámci príchodu tretej generácie paušálov dôjde k postupnému prechodu zákazníkov na nové paušály. Na nové portfólio postupne prejdú zákazníci Smart Paušálov, Dát a pôvodných Paušálov (dostupných do 5.11.2019). Jedným z dôvodov prechodu zákazníkov na novú ponuku je aj regulačné obmedzenie funkcionality dátového zvýhodnenia pre vybrané aplikácie, ktoré si zákazník mohol bezplatne priradiť k svojmu paušálu. Operátor bude zákazníkov o tejto zmene informovať prostredníctvom SMS správy a informácie o jej procese nájdu aj v zákazníckej zóne Moje O2. Všetky paušály sú samozrejme bez viazanosti a je tak na zákazníkovi, či sa rozhodne pre iný paušál.